søndag den 27. juli 2014

En lille reklame - ny blog

Som jeg fortalte i et af mine sidste indlæg, har det indtil videre været en sommer i ballettens tegn. Men andre ting skulle der også gerne være plads til, og efter et langt tilløb har jeg nu taget mig sammen og givet mig selv en ny opgave, en ny forpligtelse. Denne gang i form af en ny blog. Ikke mere kulturkritik eller kunstomtale som sådan, omend den nye blog stadig vil omhandle kunstdiskussion i et vist omfang - nok mest fordi jeg ikke kan lade være.

I stedet vil jeg bruge den til at offentlige nogle af mine tekster samt diskutere, hvad det vil sige at skrive fiktion og andre former for tekster, hvor det først og fremmest er sprogets form, der er vigtig. En gang imellem vil jeg smide eksempler op på egne inspirationskilder. Stadig kulturprodukter som musik, film, litteratur, dans og teater, men i modsætning til de ting, jeg omtaler på K for kultur, vil jeg på den nye blog kun beskæftige mig med ting, som direkte inspirerer mig i mit eget skrivearbejde.

Formålet med bloggen er at drive mig selv frem med en blanding af pisk og gulerod - enhver der skriver er forfængelig nok til gerne at ville ud med sine ting i offentligheden, og ved at oprette bloggen tvinger jeg samtidig mig selv til at producere tekster nok, så jeg hele tiden har noget at lægge ud på bloggen.

Du er velkommen til at læse med og kommentere det jeg skriver, eller du kan holde dig til K for kultur, som jeg stadig vil fortsætte med.

Du kan læse mere og følge bloggen her: Fantasma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar